Vesikatkoksista tiedottaminen
Ilmoitamme tekstiviestillä ennakoiduista vedenjakelun häiriötilanteista. Tekstiviesti nopeuttaa tiedonvälitystä asukkaille ja ennakoiduissa tilanteissa helpottaa varautumista vesikatkoon.
Äkillisistä vedenjakelun häiriöistä tiedotamme pääasiassa Lempäälä Veden nettisivuilla ”Ajankohtaista” osiossa sekä Lempäälä Veden Facebook-sivulla. Henkilöstöresurssien vähäisyyden vuoksi emme ehdi äkillisissä tapauksissa lähettämään tekstiviestejä kiinteistöille.
Asiakasrekisterissä ei ole kaikilta kiinteistöiltä puhelinnumeroita häiriötiedottamista varten tai asiakkaat ovat estäneet häiriötiedoitteiden lähtettämisen. Jos olette ilmoittaneet numeronne meille, niin asia on kunnossa. Mikäli matkapuhelinnumeronne ei ole tiedossamme ja kuitenkin haluatte saada jatkossa tiedotteita tekstiviestitse, ilmoittakaa ajantasainen matkapuhelinnumeronne Lempäälän Veden asiakaspalvelulle joko sähköpostitse (asiakaspalvelu@lempaalanvesi.fi) tai Vesitili-palvelun Asiakaspalautteen kautta (vaatii kirjautumisen palveluun).
Jos osoitteesi tai puhelinnumerosi muuttuu, ilmoita siitä myös asiakaspalveluumme.
Asiakkaitamme ovat kiinteistöt ja taloyhtiöt, kuten kerrostalot ja rivitalot, joten meillä on vain kiinteistön omistajan, isännöitsijän tms. yhteystiedot. Tiedotamme taloyhtiöiden isännöitsijöitä ennakoitavista vesikatkoista sekä jaamme paperisia tiedotteita taloyhtiöihin. Huom! Taloyhtiöiden asukkaiden matkapuhelinnumeroita emme valitettavasti pysty tallentamaan järjestelmäämme.
Emme käytä asiakasrekisteriä numeroiden keräämiseen emmekä järjestelmään tallennettuja numeroita muuhun kuin vesikatkotiedottamiseen. Numeroita ei myydä tai luovuteta eteenpäin ja ne pysyvät meillä tallessa salasanasuojatulla palvelimella, johon on pääsy vain järjestelmän pääkäyttäjillä.